Informatii administrator magazin online
Site-ul www.mobirom.ro este administrat de catre Mobirom S.A. cu sediul in localitatea Caransebes, str. Spitalului, nr. 6, jud. Caras-Severin, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J11/129/1995, Cod de Identificare Fiscala RO7173157, Tel. 040 255 511376, email. mobirom@mobirom.ro.

Plata
Deoarece produsele sunt realizate la comandă, se percepe un avans de 25% din valoarea produselor comandate. Plata se face prin transfer bancar pe baza unei facturi proforme care va fi emisă de noi, acolo veți găsi datele necesare realizării plății.
Restul sumei de plată se poate efectua fie ramburs, fie prin transfer bancar (inclusiv online).
După ce comanda este trimisă către noi, veți primi oferta cu toate detaliile legate de aceasta (costul transportului, posibilitatea modificărilor structurale ale produselor - de exemplu, dimensiunea meselor, disponibilitatea finisajului dorit, etc.).
Din acest motiv, plata avansului se face abia după ce toate aceste detalii sunt stabilite și nu în momentul în care trimiteți comanda din formularul de comandă.

Comenzi
In descriera fiecarui produs exista specificata cantitatea minima care se poate comanda. In anumite situtaii facem exceptii si nu impunem o cantitate minima comandata. Pentru a face o comanda nu este necesara inregistrarea pe site, comanda sa face simplu prin completarea formularului de comanda. Daca se comanda produse distincte, dupa prima comanda, o parte din campurile din formular se autocompleteaza cu datele dvs. cu scopul de a va usura procesul de achizitie. Aceste date sunt sterse la scurt timp dupa parasirea site-ului. Mobirom nu salveaza pe server infomatii cu caracter personal.
Preturile sunt in RON si contin TVA. Acestea nu contine taxele de transport, ele vor fi trecute separat pe factura fiscala.

Politica de retur
Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ și sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale.

În situația în care produsele prezintă deteriorări, acestea vor fi reparate, înlocuite sau vi se va rambursa contravaloarea acestora.
Pașii de urmat în acest caz sunt următorii:
1) Trimiteți un e-mail cu sesizarea dvs., în care să descrieți problema apărută (este indicat să atașați și poze).
2) Împachetați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.
3) După ce pasul doi a fost realizat, ne anunțați telefonic sau prin e-mail, iar noi vom organiza transportul (costurile vor fi suportate de către firmă).
4) Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral și vă vom informa prin e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp, cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul, de a fi reparat sau de a vi se rambursa contravaloarea.
5) Produsul înlocuit/reparat este livrat către dvs. (transportul, și în acest caz, este suportat de noi) sau vi se va returna contravaloarea acestuia.

Returnarea unui produs se poate face în termen de 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

Confidentialitatea datelor personale
Compania se obligă să respecte confidenţialitatea informaţiilor furnizate de client şi se obligă să nu divulge, furnizeze, comunice aceste informaţii unor terţe persoane, cu excepţia partenerilor de serviciu ai companiei, cărora transmiterea datelor este necesară în vederea finalizării procesului de comandă (printre care, serviciului postal, serviciului de curierat).

Termenele de livrare
Termenele de livrare variază în funcție de tipul de produs comandat. În general, livrarea durează între 4 și 5 săptămâni, datorită complexității procesului de producție și personalizării produselor. Cu toate acestea, anumite produse aflate în stoc pot fi livrate într-un termen de maximum o săptămână.

Vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a respecta termenele de livrare estimate. În cazuri excepționale, livrarea poate fi întârziată din următoarele motive:
- Produsele sunt realizate la comandă și necesită personalizare.
- Comenzile mici se grupează pentru a atinge un anumit număr de produse necesar pornirii liniei de producție.
- Diversitatea comenzilor.
- Diverse probleme care pot apărea în procesul de producție.


Dispozitii finale
Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.